Curs E-commerce SEO
Bucuresti , Bucuresti.
Sâmbătă 12 Iulie 2014 09:00 - Duminică 13 Iulie 2014
Str Fabrica de chibrituri 34, ap 02
Categorii: Conferinte si Seminarii
Numar min/max participanti: 4/10
Curs practic de optimizare si promovare a magazinelor online
In weekendul 12-13 iulie va avea loc in Bucuresti cursul despre promovarea magazinelor online si tehnicile de optimizare a continutului specifice mediului e-commerce. In continuare, cateva metode de optimizare prezentate de Marius Bujor, specialist SEO & SEO Copywriter:
Conținutul unui site este, în continuare, unul dintre factorii cei mai importanți în ceea ce privește optimizarea pentru motoarele de căutare, mai ales pentru site-urile noi. Dacă lucrezi pe partea de conținut și promovare, ai mai jos câteva aspecte de care ar fi bine să ții cont.
1. Renunță la Eu și folosește mai mult Tu
Citește materialul pe care l-ai scris și vezi dacă este vorba numai despre tine sau se adresează în principal vizitatorului. Încearcă să stai departe de Eu, Eu, Eu; scrie cu gândul mai mult la cel cu care stai de vorbă și mai puțin la tine, afacerea ta, produsele tale, cât de utile vor fi ele cititorului etc. În acest fel, te adresezi cumpărătorului și creezi o legătură care are potențialul să adauge un plus de încredere, ceea ce poate avea ca efect mai multe vânzări.
2. Adresează-te cumpărătorului când creezi o reclamă destinată unei anumite categorii de persoane
Uneori pierdem din vedere că persoana care cumpără un lucru nu este neapărat și cea care îl folosește. Cel mai bun exemplu sunt articolele pentru copii – sunt utilizate de copii, dar părinții sau bunicii sunt cei care le cumpără. De exemplu, un copil își dorește cele mai zgomotoase tobe cu putință, dar părinții probabil că nu sunt dispuși să îndure sunetele infernale ale instrumentului. Așa că încearcă să ai în vizor persoana care va cumpăra produsul; utilizează figurile de stil necesare ca să îi câștigi încrederea, dar și să îl „ispitești” suficient de tare pe cel care se va bucura de produs, astfel încât să îl convigă pe cel care va scoate bani din buzunar să îl achiziționeze.
3. Folosește modificatori adecvați ca să atragi oamenii potriviți
Este vorba de acele cuvinte care se adaugă unor combinații de termeni formate din 1-2 cuvinte cheie ca să devină expresii de tip „long tail”. Acestea îi pot ajuta pe cumpărători să te găsească și îți pot aduce mai multe vânzări, fiind preluate de către motoarele de căutare. Așa că analizează care sunt cele mai importante variațiuni ale cuvintelor cheie și asigură-te că le incluzi în arhitectura internă de legături a site-ului tău.
Exemple:
Cămăși Bumbac
Cămăși Bumbac Ieftine
Cămăși Bumbac Ieftine Online
Cămăși Bumbac Ieftine Online Italia
De asemenea, aceste combinații de cuvinte cheie le poți aloca unor anumite pagini care vrei să îți aducă trafic. Altfel spus, orice cuvinte cheie ai avea în minte, încearcă să creezi o pagină specială, optimizată pentru expresiile respective.
Sunt mult mai multe lucruri pe care le poți face pentru optimizarea site-ului tău; un prim pas necesar și chiar suficient este să participi la cursurile de optimizare pentru motoarele de căutare pe care le oferă cei de la cursuri-seo.ro
Va asteptam sa ocupati din timp locul dorit.
Formular inscriere si mai multe informatii pe www.cursuri-seo.ro
Mai multe detalii: http://www.cursuri-seo.ro/2014/01/curs-e-commerce-seo.html
Pret bilet: 450 Lei
Eveniment postat de organizator
Concert Umberto Tozzi reprogramat
Bucuresti, Bucuresti. Miercuri 29 Mai 2024Concert Coldplay la București în 2024
Bucuresti, Bucuresti. 12 Iun 2024 - 13 Iun 2024Metalhead Meeting 2024 București
Bucuresti, Bucuresti. 17 Iul 2024 - 20 Iul 2024- Comentarii dupa (0)
- Poze & Video(0)
- Comentarii inainte (0)
- Participanti (0)
-
Ai ceva de zis?.Da-ti cu parerea