poze concurs nymphea dance 2011

Concurs “NYMPHEA DANCE “ 2011

Bihor , Oradea. Vineri 19 August 2011 10:00 - Sâmbătă 20 August 2011
Casa de Cultura a Sindicatelor

Categorii: Jocuri si Concursuri

Concurs de dans

Organizatori : Fundatia Romana pentru tineret Bihor, Fundatia Culturala PULS-ART

Denumirea Festivalului – Concurs “NYMPHEA DANCE“ 2011 – EDITIA a-IX – a ORADEA 19-20.08.2011

Juriu: La Festival juriul va avea in componenta membrii nationali cat si internationali

Categorii

1.HIP HOP – Formatii -5-20 dansatori

2.BREAK DANCE – formatii si solo

3. SHOW DANCE - categoria Formatii (7-40 ani)

Programul Festivalului :

Joi 18 August 2011

ora 21.00 - Intalnirea antrenorilor, coregrafilor, instructorilor –SEDINTA TEHNICA

Vineri 19 August 2011

Ora 10.00 –11.00- Workshop – Casa Tineretului Oradea
Ora 11.00 - 12.00 - Workshop - Casa Tineretului Oradea
Ora 17.00 - Concurs Formatii (5-20 dansatori)
Preliminarii - Semifinale

HIP HOP

Categoria 7-12 ani
Categoria 13-17 ani
Categoria pste 18 ani
SHOW DANCE

Categoria Formatii 7-40 ani

Locatie ; Casa de Cultura a Sindicatelor Oradea

Ora 22.00 – “NYMPHEA DANCE “ HIP HOP PARTY

Sambata 20 August 2011

Ora 09-11.00 -FEED BACK - Sala DREAM-STUDIO - Casa Tineretului Oradea - inscrierile se fac Vineri dupa competitie la DOMOCOS DARIUS
Ora 11.00 – Workshop – Casa Tineretului Oradea
Ora 11.00 - Concurs – sectiunea BREAK DANCE “beattle” – Parcarea acoperita din Lotus Center Oradea
Ora 17.00 – Finale - Hip Hop-si Show Dance –Casa de Cultura a Sindicatelor Ora 20.00 - Gala de premiere-Hip Hop si Break Dance – Casa de Cultura a Sindicatelor
Toti participantii vor primi diploma de participare. - Nu se vor accepta cereri de participare preferentiala, toti participantii se vor conforma cu programul competitiilor. Premiile: La Festival premiile vor fi motivante în bani, pentru primele locuri la fiecare categorie. Premiile totale la festival in obiecte si bani ridicandu-se la peste 1000 de USD.

Rugam toti antrenorii si conducatorii sau coregrafii sa consulte cu mare Atentie acest Regulament. - La Festivalul-Concurs – “NYMPHEA DANCE “ 2011 se poate Inscrie oricine doreste fara nici un fel de selectie sau legitimare conforme regulamentului. - În cazul în care concurentii doresc sa se cazeze in alta parte, pot cere informatii de la organizatori. - Arbitrii, vor avea parte de cazare gratuita din partea organizatorilor - Transportul, cazarea si masa vor fi suportate de catre concurenti, organizatorii obligandu-se în functie de formatiile participante, sa asigure aceste servicii la preturi cat mai avantajoase. Intrarea spectatorilor se va face pe baza de bilete - 12 lei RON/zi

Pentru orice Informatie, Inscriere, bilete, fise de înscriere etc va rugam sa ne contactati :

Director de Competiţie:

Gabi Chevari : 0744-238.553, 0727-370.715; gabi_chevari@yahoo.com se ocupă din punct de vedere organizatoric de buna desfăşurare a Festivalului.

Preşedinte juriu:

Darius Domocos: 0723-391.792, va urmări buna desfăşurare a Festivalului conform Regulamentului tehnic.

e-mail: frtbihor@yahoo.com

Taxa de participare 20 $/dansator echivalent in lei la curs BNR la data de 18.08.2011 – se va achita la sedinta tehnica 10 $/dansator (membrii HHI Romania)/ echivalent in lei la data de 18.08.2011 – se va achita la sedinta tehnica

DETALII ORGANIZATORICE

Concurentii vor avea Intrarea gratuita - pe baza de bratara. Intrarea spectatorilor se va face pe baza de bilete -12 lei RON /zi Fotografiatul si filmatul in sala cu aparate foto sau video este interzisa. Nu aveti voie sa filmati sau sa fotografiati. Vor exista puncte de Informare - la intrare veti putea apela pentru orice nelamurire. Pentru o buna desfasurare concursului si pentru evitarea oricarui incident pe perioada concursului in sala se va asigura securitatea. Fiecare formatie dupa completarea si trimiterea fisei de înscriere, va primi un formular cu un NUMAR DE COD, care trebuie obligatoriu completat.Dupa ce aveti codul, sunteti inscrisi in concurs.

SECTIUNEA HIP – HOP

CATEGORII

Categoria 7-12 ani –Juniori - (minim 5 - maxim 20 dansatori)
Categoria 13-17 ani –Varsity (minim 5 - maxim 20 dansatori)
Categoria pste 18 ani –Adulti (minim 5 - maxim 20 dansatori)
Formatia poate fi formata din fete, baieti sau mixt. Minim 5 dansatori -maxim 20 dansatori, plus un insotitor (coordonator, impresar, antrenor, etc). O persoana de 12 ani care implineste 13 ani in anul competitiei (pana la 31/12) poate concura in cadrul categoriei Juniori sau Varsity. La fel o persoana de 17 ani care implineste 18 ani in anul competitiei (pana la 31/12) poate concura in cadrul categoriei Varsity sau Adulti . Un membru al unei trupe care se gaseste intre doua categorii de varsta in anul competitiei (pana la 31 decembrie) poate concura la oricare dintre cele doua categorii de varsta pe care le indeplineste in cursul acelui an. Maximum doi membrii ai unei trupe pot concura la o categorie de varsta mai mare ,dar nici un membru al unei trupe nu poate concura la o categorie de varsta mai mica. Coregrafia si miscarea scenica - stil Hip Hop - se accepta si elemente de break dance Durata colajului muzical - maxim 3 minute, poate sa contina atat piese piese romanesti cat si straine. Este interzis sa se foloseasca piese muzicale ale caror versuri contin cuvinte obscene atat in romana cat si in alta limba. Este interzis ca unu sau mai multi dansatori sa danseze în mai multe trupe sau formatii. Trupa sau formatia de dans trebuie sa fie insotita de cel putin un coordonator, instructor, coregraf, etc care se va ocupa de toate detaliile organizatorice de trupa sau formatie. Festivalul-Concurs se va desfasura in mai multe runde,numarul de trupe care avanseaza la fiecare categorie de varsta in rundele

Semifinale/Finale se bazeaza pe numarul total de inscrisi dupa urmatorul criteriu :

La 1- 10 trupe – avanseaza 5 trupe
La 11 – 15 trupe – avanseaza 7 trupe
La 16 – 20 trupe – avanseaza 10 trupe
La 21 – 30 trupe – avanseaza 15 trupe
La peste 31 trupe – avanseaza 17 trupe
Este interzisa folosirea produselor CONFETI pe scena. Este permisa purtarea pe echipament o insemnelor firmelor denumite sponsori. Este interzisa folosirea sub orice forma numele TRUPEI (banner, inscriptionari pe echipament, etc) Este strict interzis sa se foloseasca piese muzicale care instiga la revolta, ura, rasism discriminare, violenta. Pentru o prestatie de calitate a trupei / formatiei, rugam ca suportul pe care se va inregistra mixajul sau melodia sa fie compact disc (CD) - Audio. Pe suportul CD audio va fi scris una din literele M ( se porneste muzica in miscare ) sau S ( se porneste muzica cand formatia este pozitionata pe scena -static ) Concurentii vor trebui sa aiba asupra lor 2 CD-uri (1 pentru spectacol si unul de rezerva) Organizatorii nu îsi asuma Responsabilitatea pentru eventualele accidente survenite în timpul competitiei, accidente cauzate de o evolutie nereusita a dansatorului, aceasta responsabilitate cazand in sarcina reprezentantului formatiei. Pe perioada concursului consumul bauturilor alcoolice de catre dansator, atrage automat descalificarea intregii formatii un carui membru este. Organizatorii asigura asistenta medicala pe perioada concursului. NU SE ADMIT INSCRIERI LA DATA CONCURSULUI Formatiile care doresc sa se inscrie la concurs vor trimite pe adresa de e-mail: frtbihor@yahoo.com fisa de inscriere (se gaseste pe site la sectiunea pentru care optati) Pana in data de 15 August 2011

ATENTIE !

Fiecare formatie dupa completarea si trimiterea fisei de înscriere, va primi un formular cu un numar de cod, care trebuie obligatoriu completat. Dupa ce aveti codul, sunteti inscrisi in concurs. La sedinta tehnica – reprezentantul trupei trebuie sa aiba asupra lui – copie certificate de nastere sau copie buletine dupa caz,cat si legitimatiile de membru HHI Romania daca este cazul Taxa de participare - 20 $/dansator echivalent in lei la curs BNR la data de 18.08.2011 – se va achita la sedinta tehnica - 10 $/dansator(membrii HHI ) echivalent in lei la data de 18.08.2011 – se va achita la sedinta tehnica Transportul, cazarea si masa vor fi suportate de catre concurenti, organizatorii obligandu-se în functie de formatiile participante, sa asigure aceste servicii la preturi cat mai avantajoase.

SECTIUNEA SHOW DANCE

(DANS PENTRU SPECTACOL)

Formatia poate fi formata din fete, baieti sau mixt. Minim 5 dansatori -maxim 20 dansatori cu varsta cuprinsa intre 7 si 40 ani, plus un insotitor (coordonator, impresar, antrenor, etc). Coregrafia si miscarea scenica – ADAPTAREA DIFERITELOR STILURI DE DANS PE RITM DE HIP HOP –introducerea in coregrafie a unor elemente din alte stiluri de dans pe ritm de hip hop –creativitate si imaginatie care la modul general sa existe un show dance. Se accepta elemente de break dance,acrobatii,folclor,balet,locking,popping sau alte stiluri (in proportie de 20-30%). Durata colajului muzical - maxim 3 minute, poate sa contina atat piese piese romanesti cat si straine. Este interzis sa se foloseasca piese muzicale ale caror versuri contin cuvinte obscene atat in romana cat si in alta limba. Este interzis ca unu sau mai multi dansatori sa danseze în mai multe trupe sau formatii. Trupa sau formatia de dans trebuie sa fie insotita de cel putin un coordonator, instructor, coregraf, etc care se va ocupa de toate detaliile organizatorice de trupa sau formatie. Nu se pot folosi accesorii. Este interzisa folosirea produselor CONFETI pe scena. Este permisa purtarea pe echipament o insemnelor firmelor denumite sponsori. Este interzisa folosirea sub orice forma numele TRUPEI (banner, inscriptionari pe echipament, etc) Organizatorii asigura asistenta medicala pe perioada concursului. NU SE ADMIT INSCRIERI LA DATA CONCURSULUI Formatiile care doresc sa se inscrie la concurs vor trimite pe adresa de e-mail: frtbihor@yahoo.com fisa de inscriere (se gaseste pe site la sectiunea pentru care optati) Pana in data de 15 August 2011 ATENTIE ! Fiecare formatie dupa completarea si trimiterea fisei de înscriere, va primi un formular cu un numar de cod, care trebuie obligatoriu completat. Dupa ce aveti codul, sunteti inscrisi in concurs. La sedinta tehnica – reprezentantul trupei trebuie sa aiba asupra lui – copie certificate de nastere sau copie buletine dupa caz,cat si legitimatiile de membru HHI Romania daca este cazul Taxa de participare - 10 $/dansator echivalent in lei la curs BNR la data de 18.08.2011 – se va achita la sedinta tehnica. Transportul, cazarea si masa vor fi suportate de catre concurenti, organizatorii obligandu-se în functie de formatiile participante, sa asigure aceste servicii la preturi cat mai avantajoase.

SECTIUNEA BREAK DANCE

Formatiile participante în concurs la Sectiunea Break Dance vor participa la - "BATTLE" sub forma piramidala, in urma extragerii la data concursului. Fiecare dansator / oare trebuie sa aibe asupra lui / ei o adeverinta medicala din care se adevereste faptul ca el sau ea este apt din punct de vedere medico-legale. Organizatorii nu îsi asuma Responsabilitatea pentru eventuale accidente survenite în timpul competitiei, accidente cauzate de o evolutie nereusita o dansatorului, aceasta responsabilitate intra în sarcina reprezentantului formatiei. In perioada concursului consumul bauturilor alcoolice de catre dansator atrage automat descalificarea intregii formatii un carui membru este. Organizatorii asigura asistenta medicala pe perioada concursului. Trupele castigatoare au obligatia de a fi prezente la Gala de Premiere.

ATENTIE !

PENTRU TRUPELE CARE DORESC SA PARTICIPE

Persoana de Contact

SIMINA ANDREI

e-mail: andrei_simina2001@yahoo.com

Taxe de participare Crew vs. Crew - 20 $/dansator echivalent in lei la curs BNR la data de 18.08.2011 – se va achita la concurs - 10 $/dansator (membrii HHI )/ trupa echivalent in lei la data de 18.08.2011 1 vs. 1 Taxa de particpare este 15 lei RON/dansator in cazul in care nu face parte din nici o trupa participanta la CREW vs. CREW – taxa se va achita la data concursului. Transportul, cazarea si masa vor fi suportate de catre concurenti, organizatorii obligandu-se în functie de formatiile participante, sa asigure aceste servicii la preturi cat mai avantajoase.

Mai multe detalii: http://www.casatineretului.ro/index.php?news=405

Comenteaza pe Facebook
monica

Adaugat in urma cu 4757 zile, 12 Apr. 2011

Adaugat de monik

Star_bg_grey Star_bg_grey Star_bg_grey Star_bg_grey Star-half_bg_grey
Evenimente Create: 5142

Alte Evenimente din Oradea
targul de paste oradea 2024

Targul de Paste Oradea 2024

Bihor, Oradea. 26 Apr 2024 - 6 Mai 2024
festivalul copiilor oradea 2024

Festivalul Copiilor Oradea 2024

Bihor, Oradea. Sâmbătă 1 Iunie 2024
sounds of oradea festival 2024

Sounds of Oradea Festival 2024

Bihor, Oradea. 14 Iun 2024 - 16 Iun 2024
festivalul medieval din oradea 2024

Festivalul Medieval din Oradea 2024

Bihor, Oradea. 5 Iul 2024 - 7 Iul 2024
  • Ai ceva de zis?

    .