poze aspecte privind functionarea gal urilor axa 4 pndr pentru fina

ASPECTE PRIVIND FUNCTIONAREA GAL-URILOR (AXA 4, PNDR) PENTRU FINA

Brasov , Poiana Brasov. Vineri 12 Decembrie 2014 16:00 - Duminică 14 Decembrie 2014

Categorii: Conferinte si Seminarii

LECTOR INVITAT •• Gheorghe ZAMBILA•• Specialist cu experienta de 12 ani in accesarea fondurilor FEADR CURS AUTORIZAT A.N.C. (AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CALIFICARI) IN URMA EVALUARII SE OBTINE CERTIFICAT DE ABSOLVIRE pentru ocupatia „Director de Program”, Cod COR 112 013, recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale.

A. ASPECTE GENERALE TEORETICE SI PRACTICE PRIVIND IMPLEMENTAREA PROIECTELOR DIN CADRUL PNDR: 1. Aspecte caracteristice implementarii proiectelor: a. monitorizarea in timp real a proiectelor; b. documentatiile aferente implementarii: Dosarele de achizitii si dosarele Cererilor de plata; c. clasificarea proiectelor dupa masura PNDR. Prezentarea sumara a masurilor PNDR. 2. Clasificarea proiectelor dupa complexitate (cu sau fara parte de constructii civile si/sau industriale): a. Specificul implementarii proiectelor in functie de complexitatea acestuia; b. Documentele cererii de finantare aferente contractului de finantare, care stau la baza documentatiilor de achizitii si plati; c. Aspecte caracteristice care definesc structura unui proiect de investitie; d. Tipuri de achizitii – servicii/bunuri/lucrari; e. Tipuri de proiecte si proceduri de achizitii pentru beneficiari privati si publici. 3. Monitorizarea implementarii proiectelor, in functie de complexitate si valoarea eligibila. 4. Modul de aplicare a procedurilor de achizitii in raport cu structura investitiei, in conformitate cu Studiul de fezabilitate/Memoriul justificativ aferent Constractului de finantare. 5. Structura Cererii de oferta in functie de tipul de achizitie (servicii/bunuri/lucrari). 6. Prezentarea sumara a unor proiecte concrete care vor constitui Studii de caz.
7. Discutii libere, intrebari si comentarii privind monitorizarea implementarii proiectelor. B. MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PENTRU BENEFICIARI PRIVATI 1. Tipuri de proiecte pretabile la investitii specifice Axei 4 Leader, pe categorii de valori maxime eligibile: pana la 50.000 euro, 50 – 100.000 euro, 100 – 200.000 euro; 200 – 400.000 euro; 2. Abordarea proietelor de investitie din punctul de vedere al aspectelor tehnologice aferente activitatii economice proiectate; 3. Tipuri de proiecte intilnite in mod frecvent, pentru beneficiari privati; 4. Exemplificari de proiecte reale pentru beneficiari privati si publici; 5. Prezentare sumara proiecte care vor constitui studii de caz; 6. Discutii libere, intrebari si comentarii; 7. Clasificarea achizitiilor in functie de valoare si de tipurile de investitii: a. Elementele componente ale Dosarului de achizitii, si semnificatia acestora in contextul respectarii conditiilor de eligibilitate: i. in raport cu conditiile stabilite prin Contractul de finatare; ii. in raport cu conditiile de eligibilitate stabilite prin Manualul operational; b. Elemente juridice si economice ale contractelor de achizitii. Modificarea contractelor de achizitii. Discutii libere, intrebari si comentarii; 8. Structura caietelor de sarcini pentru achizitii de utilaje si echipamente. 9. Documentele caracteristice aferente utilajelor si echipamentelor. Interpretarea si verificarea listelor de echipamente si fiselor tehnice (formular F4 – Lista de echipamente si respectiv Formular F5 – Fisa tehnica). 10. Documentele aferente livrarii-achizitiei de echipamente (Documente de calitate/conformitate, predare/primire, etc.). 11. Studiu de caz nr. 1 - Achizitii : Dosar de achizitii utilaje independente (utilaje si echipamante fara montaj), dotari, achizitii de active necorporale. 12. Studiu de caz nr. 2 – Achizitii – Dosar de achizitii servicii. 13. Structura caietelor de sarcini pentru achizitii lucrari de constructii si montaj utilaje. 14. Structura caietelor de sarcini pentru achizitii de utilaje si echipamente cu montaj. 15. Documentele caracteristice aferente lucrarilor de constructii-montaj. Formularul F3 – Lista cu cantitati de lucrari. Analiza si verificarea devizelor – oferta. 16. Interpretarea si verificarea listelor de cantitati de lucrari. Devizele de lucrari. 17. Legatura intre documentatia de proiectare faza DT+DE, Listele de cantitati si devizele de lucrari. Verificarea devizelor-oferta in raport cu Bugetul indicativ si devizele conform HG28/2008, aferente Studiului de fezabilitate. Discutii libere, intrebari si comentarii; 18. Studiu de caz nr. 3 - Achizitii – Dosar de achizitie lucrari constructii – rezistenta si arhitectura. 19. Studiu de caz pentru nr. 4 - Achizitii : Dosar de achizitie lucrari constructii – instalatii si retele, montaj utilaje.
C. MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PENTRU BENEFICIARII PUBLICI 1. Clasificarea proiectelor pentru beneficiari publici. 2. Tipuri de proiecte intilnite in mod frecvent, pentru beneficiari publici. 3. Legislatia privind achizitiile publice. Caietele de sarcini pentru licitatiile cu beneficiari publici. Deosebiri fata de procedura cu beneficiari privati. 4. Studiu de caz nr. 5 – Achizitii : Dosar de achizitie lucrari – drum agricol D. MONITORIZAREA LUCRARILOR DE CONTRUCTII-MONTAJ 1. Monitorizarea derularii lucrarilor de constructii.  Documentele aferente Cartii constructiei si legatura cu legislatia privind calitatea in constructii.  Documentele aferente livrarii-achizitiei de utilaje si echipamente cu montaj (Documente de calitate/conformitate, predare/primire, etc.).  Documentele aferente livrarii-achizitiei de materiale de constructii si a pieselor instalatiilor (Documente de calitate/conformitate, predare/primire, buletine de incercari si analize, etc.). 2. Monitorizarea financiara  Urmarirea investitiei pe transe de implementare. Graficul de implementarea financiara a investitiei. Graficul de implementare fizica a investitiei.  Legatura logica dintre documentele implementarii proiectului: Devize HG28/2008 - Devize oferta conform contractelor de lucrari constructii-montaj. Situatii de lucrari executate in cursul derularii lucrarilor de constructii montaj.  Componenta si verificarea dosarelor Cererilor de plata. 3. Studiu de caz nr. 1 – Cerere de plata: Proiect cu complexitate redusa, cuprinzand plata la categoria echipamente fara montaj, dotari si servicii (fara lucrari constructii-montaj). 4. Studiu de caz nr. 2 – Cerere de plata: Proiect drum agricol, cuprinzand lucrari constructii. 5. Studiu de caz nr. 3 - Cerere de plata : Dosar Cerere de plata pentru TVA, pentru beneficiari publici. Discutii libere, intrebari si comentarii. 6. Elaborarea documentelor de monitorizare a achizitiilor conform Manualului operational publicat in site-ul programului FEADR (www.afir.ro). 7. Concluzii, discutii libere, intrebari.

Mai multe detalii: http://www.proiect-contaplus.ro/aspecte-privind-functionarea-gal-urilor-axa-4-pndr-pentru-finalizarea-programului-in-curs-2007-2013-si-participarea-la-programul-pndr-2014-2020/

Pret bilet: 900 Lei

Comenteaza pe Facebook
Icon_eye Nr.vizualizari: 671

Eveniment postat de organizator

proiect contaplus

Adaugat in urma cu 3478 zile, 15 Oct. 2014

Adaugat de proiect_contaplus

Star_bg_grey Star_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey
Evenimente Create: 378

  • Ai ceva de zis?

    .