poze domeniul achizitiilor publice la inceput de an 2014 perspective

DOMENIUL ACHIZIŢIILOR PUBLICE LA ÎNCEPUT DE AN 2014. PERSPECTIVE

Brasov , Predeal. Vineri 14 Martie 2014 16:00 - Duminică 16 Martie 2014
Hotel Rozmarin***

Categorii: Conferinte si Seminarii , Alte Evenimente

În cadrul cursului se vor dezbate teme specifice domeniului dar şi ultimele modificări legislative naţionale şi europene precum Legea 193/2013, Noile directive europene privind achiziţiile publice sau Regulamentul Comisiei Europene nr 1336/12.12.2013 aplicabil din 1 ianuarie 2014. Cursul va fi moderat de către specialişti din cadrul ANRMAP, specialişti din cadrul CNSC, experţi jurişti şi experţi achiziţii publice

Evenimentul se adresează compartimentului de achiziţii publice din cadrul proiectelor finanţate din fonduri europene precum şi ofertanţilor interesaţi să participe la procedurile organizate de autorităţile contractante; personalului de conducere şi execuţie din cadrul tuturor entităţilor cu atribuţii în domeniu; tuturor celor care administrează sau care participă la derularea unor proiecte de achiziţii publice; tuturor persoanelor interesate de gestionarea corectă şi legală a banilor publici.

Vor fi abordate următoarele subiecte:
NOUTĂŢI LEGISLATIVE
NOILE DIRECTIVE EUROPENE PRIVIND ACHIZIŢIILE PUBLICE
REGULAMENTUL COMISIEI EUROPENE NR 1336/13.12.2013 aplicabil din 1 ianuarie 2014
Proiect de Hotărâre privind modificarea şi completarea HG nr 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicarea a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din OUG nr. 34/2006
Cele mai recente modificări legislative naţionale şi impactul acestora asupra derulării achiziţiilor publice în România – Legea nr 193/2013
Sistemul achiziţiilor publice - Autorităţi contractante, operatori economici, ANRMAP, SEAP, CNSC
Cadrul normativ principal şi secundar al achiziţiilor publice
Programul anual al achiziţiilor publice - instrument managerial al autorităţii contractante
Modificarea pragului de achiziţie directă pentru produse, servicii, lucrări
Compartimentul de achiziţii publice; Organizare şi atribuţii
Proceduri de achiziţie publică – reguli şi excepţii
Organizarea procedurilor on-line: depunere oferte; evaluare oferte; finalizare procedură. Catalogul Electronic
Modalităţi speciale de atribuire a contractului de achiziţie publică. Acordul-cadru
Componenţa şi modul de lucru al comisiei de evaluare. Evaluarea candidaturilor-ofertelor şi desemnarea ofertei câştigătoarea
Criterii de calificare şi selecţie. Susţinerea ofertantului/ candidatului acordată de către terţi
Diverse şi neprevăzute – impact în aplicarea art. 122 şi 252
Oferta ce prezintă un preţ aparent neobişnuit de scăzut în raport cu ceea ce urmează a fi furnizat, executat sau prestat
Conflictul de interese
Evaluarea ex-ante – editarea şi transmiterea documentaţiei de atribuire spre validare ANRMAP, încărcare note justificative, declaraţie art. 33 indice 1/OUG 34/2006; utilizarea copiei unei documentaţii respinse de către ANRMAP – corectarea neconformităţilor, retransmiterea documentaţiei; Transparenţa asigurată prin notificări în SEAP
Stabilirea clauzelor contractului de achiziţie publică
Modalităţile de ajustare a preţului contractului de achiziţie publică; acte adiţionale
Dosarul achiziţiei publice; documente constatatoare
Contestaţii formulate în procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică
Procedura de soluţionare a contestaţiilor în faţa Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
Reguli de publicitate
Căile de atac
Studii de caz

Notificarea achiziţiilor directe de 5000 de euro.
Notificarea încheierii contractului în conformitate cu prevederile art 93 alin. (2) din HG nr 925/2006

Proiect de instrucţiune privind modalitatea de aplicare a prevederilor art 19 din OUG nr 34/2006
Instrucţiunea nr. 1/2013 emisă în aplicarea prevederilor art. 188 alin. (2) lit. d) şi art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG nr. 34/2006 publicată în M. Of. Partea I nr 371 din 21 iunie 2013

Studii de caz, discuţii libere şi soluţii la problemele ridicate de participanţi

Cursul este acreditat ANC iar în urma promovării examenului de specialitate, se va elibera Certificat de Absolvire pentru specializarea “Expert achiziţii publice”, cod COR 214946, însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite.
Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G.129/2000 republicată.

Evenimentul beneficiază de o politică de discount specială de Mărţisor - doamnele şi domnişoarele au o taxă de instruire redusă de 820 lei.

De asemenea, la taxa de instruire se aplică şi politica de discount de volum:
3 % discount de volum pentru 2 cursanţi înscrişi la acelaşi curs
5 % discount de volum pentru 3 cursanţi înscrişi la acelaşi curs
7 % discount de volum pentru 5 cursanţi înscrişi la acelaşi curs

Discounturile sunt valabile dacă înscrierea şi plata se fac până la data de 21.02.2014. După această dată nu se mai aplică discounturile menţionate anterior.

Pentru înscrieri, vă rugăm să ne contactaţi la numerele de telefon 0244 575 342, 0244 575 344 sau pe adresa de e-mail perfectionare@okservice.ro.

Mai multe detalii: http://www.okservice.ro/national/ro/fisa-domeniul-achizitiilor-publice-la-inceput-de-an-2014.-perspective-242.html

Pret bilet: 900 Lei

Comenteaza pe Facebook
Icon_eye Nr.vizualizari: 809
Cuvinte cheie: Martisor , achizitii , 2014 , Evenimente Predeal

Eveniment postat de organizator

okservicecorporation

Adaugat in urma cu 3682 zile, 28 Feb. 2014

Adaugat de OKServiceCorporation

Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey
Evenimente Create: 39

  • Ai ceva de zis?

    .