AUDITUL FONDURILOR EUROPENE
Bucuresti , Bucuresti.
Vineri 26 Aprilie 2013 17:00 - Sâmbătă 27 Aprilie 2013
Categorii: Conferinte si Seminarii
Eveniment repetitiv: Lunar
Curs despre accesarea fondurilor europene
1. Termeni de referinta pentru Verificarea Cheltuielilor unui Contract de Grant.
1.1 Responsabilitatile Partilor in Angajament: Responsabilitatea Beneficiarului, definita ca organizatia care primeste finantare grant si care a semnat Contractul de Grant cu Autoritatea de Contractare; Responsabilitatea Auditorului pentru efectuarea procedurilor convenite in cadrul Angajamentului si cu privire la intocmirea Raportului asupra constatarilor factuale.
1.2 Subiectul Angajamentului - verificarea cheltuielilor sustinute de Beneficiar in Raportul Financiar sub aspectul: realitati, legalitatii, exactitatii, eligibilitatii;
1.3 Motivele Angajamentului;
1.4 Tipul Angajamentului si Obiectivele;
1.5 Scopul Angajamentului;
1.6 Clauze obligatorii avute in vedere la incheierea unui Contract pentru Verificarea Cheltuielilor unui proiect finantat din fonduri nerambursabile
- prezentarea unui Model de astfel de Contract
2. Planificarea activitatilor in vederea realizarii obligatiilor contractuale asumate in cadrul Angajamentului. Documentarea,studirea legislatiei aplicabile si a domeniului de actiune in care se deruleaza proiectul
3. Realizarea procedurilor convenite.
- Intocmirea listei tipurilor si naturii probelor pe care auditorul le urmareste la verificarea cheltuielilor;
- Selectarea cheltuielilor pentru verificare si Obtinerea probelor de audit
- Verificarea propriu-zisa a cheltuielilor. Utilizarea unor tehnici cum ar fi ancheta si analiza, evaluare/reevaluare, comparatia, alte verificari de precizie, observatii, inspectii ale inregistrarilor si documentelor, inspectii ale evaluarilor si obtinerea confirmarilor
- Verificarea concordantei Raportului Financiar cu conditiile Contractului Grant, incluzand format si limba;
- Evaluarea daca o verificare a cheltuielilor din Raportul Financiar eficienta si eficace este posibila si raportarea unor exceptii si slabiciuni importante cu privire la contabilitate si cerintele de documentatie;
- Verificarea autenticitatii si autorizarea Bugetului initial precum si a Amendamentelor depuse ulterior(daca este cazul);
- Aspecte privind cheltuielile ce vor fi verificate pe tipuri si categorii, cum ar fi: Resurse Umane; Deplasari/Calatorii; Echipamente si bunuri; Alte costuri, servicii;Costuri administrative; Cheltuieli neprevazute; Exemple, sinteze, check-list-uri
4. Raportarea –intocmirea Raportului privind constatarile factuale si inaintarea lui catre Beneficiar
- descrierea scopului si a procedurilor asupra carora s-a cazut de acord in cadrul Angajamentului in detalii suficiente pentru a permite Beneficiarului si Autoritatii de Contractare sa inteleaga natura si intinderea procedurilor desfasurate de Auditor;
- Model de format de raport privind constatarile factuale
Taxa de participare: 850 de lei
Taxa include: suportul de curs si materialele auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break.
Persoana de contact: Silvana Oprea, tel. 0735.211.513
Mai multe detalii: http://www.proiect-contaplus.ro
Pret bilet: 850 Lei
Eveniment postat de organizator
Teatru pentru copii la Restaurant Dines
Bucuresti, Bucuresti. 21 Apr 2024 - 21 Apr 2024Weekend Live la Dines in Parcul Carol!
Bucuresti, Bucuresti. 19 Apr 2024 - 21 Apr 2024- Comentarii dupa (0)
- Poze & Video(0)
- Comentarii inainte (0)
- Participanti (0)
-
Ai ceva de zis?.Da-ti cu parerea