Implementarea unei campanii eficiente de Mystery Shopping
Bucuresti , Bucuresti.
Vineri 23 Martie 2012 11:00 - Vineri 23 Martie 2012
Grand Hotel Continental - Calea Victoriei 56
Categorii: Conferinte si Seminarii
Numar min/max participanti: 10/30
„Barometrul satisfacţiei clienţilor şi eficienţei angajaţilor” - Monitorizarea concurenţei
BONUS:
* Voucher 100 euro: pentru cei care implementează un program de Mystery Shopping de min. 950 euro în 2012 sau recomandă VBS – Business Solutions!
* Ghidul de instruire: “Tot ce trebuie să ştii pentru a fi un bun client sub acoperire sau misterios”
* Un abonament la revista “Cariere” pe un an de zile
SUBICETE ABORDATE:
- Monitorizarea – primul pas spre îmbunătăţire
- Fidelizarea clienţilor printr-un serviciu excepţional
- Mystery Shopping – între Marketing, HR şi Customer Care
- Ce trebuie să stabiliţi înainte de a lansa o campanie de Mystery Shopping
- Erori de concepţie privind serviciul de Mystery Shopping (România versus USA)
- În ce direcţii trebuie să acţionaţi pentru eficientizarea campaniei de Mystery Shopping
- Criterii de performanţă – Avantajele oferite de evaluarea personalului prin Mystery Shopping
- Efectul psihologic al acţiunilor de Mystery Shopping pentru schimbarea comportamentală a angajaţilor din front line
- Stabilirea nevoilor de training prin monitorizarea prealabilă; evaluarea eficienţei programului de training şi motivare a angajaţilor prin Mystery Shopping
- Cerinţele ISO pentru menţinerea aceluiaşi standard de calitate a serviciilor
- Procedurile de relaţionare cu clienţii – între standardele marilor companii şi nevoile afacerilor de familie
- Valoarea adiacentă de marketing oferită de monitorizarea concurenţei prin Mystery Shopping
- Mystery Shopping de recompensare – motivarea forţei de vânări a unităţilor de retail partenere
- Profilul clienţilor misterioşi şi necesitatea pregătirii lor profesionale la standarde internaţionale
- Cercetarea gradului de satisfacţie a clienţilor versus Mystery Shopping
- Restaurarea încrederii – promovarea prin PR a acţiunilor de monitorizare şi îmbunătăţire a serviciilor oferite clienţilor
- Articole şi studii de caz pe diferite sectoare de activitate: domeniul bancar, medical – farma, retail, horeca etc.
- Stabilirea nevoilor măsurabile evaluate prin Mystery Shopping – personalizat pentru fiecare participant (companie)
- Sesiune de întrebări şi răspunsuri.
Detalii şi înscrieri: E-mail: solutii@solutiideafaceri.ro * Tel: 0725 – 92 86 00 / 0751 – 09 00 12
Mai multe detalii: http://www.fidelizareclienti.blogspot.com/2012/02/implementarea-unei-campanii-eficiente.html
Pret bilet: 700 Lei
Eveniment postat de organizator
Teatru pentru copii la Restaurant Dines
Bucuresti, Bucuresti. 21 Apr 2024 - 21 Apr 2024Weekend Live la Dines in Parcul Carol!
Bucuresti, Bucuresti. 19 Apr 2024 - 21 Apr 2024- Comentarii dupa (0)
- Poze & Video(0)
- Comentarii inainte (0)
- Participanti (0)
-
Ai ceva de zis?.Da-ti cu parerea