poze implementarea unei campanii eficiente de mystery shopping

Implementarea unei campanii eficiente de Mystery Shopping

Bucuresti , Bucuresti. Vineri 23 Martie 2012 11:00 - Vineri 23 Martie 2012
Grand Hotel Continental - Calea Victoriei 56

Categorii: Conferinte si Seminarii

Numar min/max participanti: 10/30

„Barometrul satisfacţiei clienţilor şi eficienţei angajaţilor” - Monitorizarea concurenţei

BONUS:
* Voucher 100 euro: pentru cei care implementează un program de Mystery Shopping de min. 950 euro în 2012 sau recomandă VBS – Business Solutions!
* Ghidul de instruire: “Tot ce trebuie să ştii pentru a fi un bun client sub acoperire sau misterios”
* Un abonament la revista “Cariere” pe un an de zile

SUBICETE ABORDATE:
- Monitorizarea – primul pas spre îmbunătăţire
- Fidelizarea clienţilor printr-un serviciu excepţional
- Mystery Shopping – între Marketing, HR şi Customer Care
- Ce trebuie să stabiliţi înainte de a lansa o campanie de Mystery Shopping
- Erori de concepţie privind serviciul de Mystery Shopping (România versus USA)
- În ce direcţii trebuie să acţionaţi pentru eficientizarea campaniei de Mystery Shopping
- Criterii de performanţă – Avantajele oferite de evaluarea personalului prin Mystery Shopping
- Efectul psihologic al acţiunilor de Mystery Shopping pentru schimbarea comportamentală a angajaţilor din front line
- Stabilirea nevoilor de training prin monitorizarea prealabilă; evaluarea eficienţei programului de training şi motivare a angajaţilor prin Mystery Shopping
- Cerinţele ISO pentru menţinerea aceluiaşi standard de calitate a serviciilor
- Procedurile de relaţionare cu clienţii – între standardele marilor companii şi nevoile afacerilor de familie
- Valoarea adiacentă de marketing oferită de monitorizarea concurenţei prin Mystery Shopping
- Mystery Shopping de recompensare – motivarea forţei de vânări a unităţilor de retail partenere
- Profilul clienţilor misterioşi şi necesitatea pregătirii lor profesionale la standarde internaţionale
- Cercetarea gradului de satisfacţie a clienţilor versus Mystery Shopping
- Restaurarea încrederii – promovarea prin PR a acţiunilor de monitorizare şi îmbunătăţire a serviciilor oferite clienţilor
- Articole şi studii de caz pe diferite sectoare de activitate: domeniul bancar, medical – farma, retail, horeca etc.
- Stabilirea nevoilor măsurabile evaluate prin Mystery Shopping – personalizat pentru fiecare participant (companie)
- Sesiune de întrebări şi răspunsuri.

Detalii şi înscrieri: E-mail: solutii@solutiideafaceri.ro * Tel: 0725 – 92 86 00 / 0751 – 09 00 12

Mai multe detalii: http://www.fidelizareclienti.blogspot.com/2012/02/implementarea-unei-campanii-eficiente.html

Pret bilet: 700 Lei

Comenteaza pe Facebook
Icon_eye Nr.vizualizari: 823

Eveniment postat de organizator

business solutions

Adaugat in urma cu 3006 zile, 12 Mar. 2012

Adaugat de VBS

Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey
Evenimente Create: 1

Alte Evenimente din Bucuresti
soft educational cursuri la distanta

Soft Educational, cursuri la distanta

Bucuresti, Bucuresti. 25 Mai 2020 - 7 Iun 2020
curs 3d studio max

Curs 3D Studio Max

Bucuresti, Bucuresti. 25 Mai 2020 - 7 Iun 2020
curs autocad lt

Curs Autocad LT

Bucuresti, Bucuresti. 25 Mai 2020 - 7 Iun 2020
curs profesional autocad 2d si 3d

Curs profesional Autocad 2D si 3D

Bucuresti, Bucuresti. 25 Mai 2020 - 7 Iun 2020
  • Ai ceva de zis?

    .