poze moda si luxul contemporan intre imagine si marketing

MODA si Luxul contemporan – intre imagine si marketing

Bucuresti , Bucuresti. Miercuri 17 Martie 2010 18:30
Fundatia Calea Victoriei: Intrarea Pristolului 3

Categorii: Conferinte si Seminarii

Fundatia Calea Victoriei va invita, din 17 martie, la un curs despre moda si luxul contemporan, cu lectorul Mihai Cosmatchi.

Cursul va analiza industria modei: imagine, publicitate, marketing. In acest curs nu vom vorbi despre destinele romantate ale marilor couturieri, ci despre cine creeaza moda si cum o exploateaza, fie direct, din motive financiare, fie pentru beneficiul de imagine.

Ce se ascunde in spatele vitrinelor atat de elegante cu preturi atat de mari? Cum se construieste identitatea unei marci? Care este ciclul de creatie al unui produs? Cum a evoluat industria modei de la haute couture la marcile de distriutie de astazi ? Cum se nasc si dispar tendintele, cine sunt prescriptorii ?

Vom urmari nasterea tendintelor, in diferite etape : studiourile de design, birourile de stil, targurile de textile, prezentarile de moda, achizitorii profesionali, presa de specialitate etc.

Nu neaparat sinomime cu moda, dar la fel de celebre in paginile revistelor sunt produsele si serviciile de lux, de la accesorii, la calatorii. Care sunt cumparatorii acestor produse, cum sunt ele concepute sa asigure venituri din vanzari dar sa si perpetueze imaginea marcii ? Cum se pozitioneaza tarile europene in productia si distributia produselor de lux ? Care sunt categoriile sociale care le cumpara ? Ce aport are industria de lux in societate ? (creativitate, mestesuguri de patrimoniu, ecologie, prestigiu national, cifra de afaceri etc).

Temele atelierelor:

1. Ce inseamna o tendinta

Cum se nasc modele in sec XXI ? Ce rol joaca moda strazii, creatorii, presa ? Cum lucreaza un birou de stil, cum concepe el tendintele ?

2. Evolutie istorica

In sec XX, creativitatea era, initial, apanajul atelierelor de haute couture, trecand apoi pe planseta stilistilor, odata cu aparitia prêt-à-porter-ului. Care este specificitatea industriei de haute couture ? Din ce se obtineau profiturile in anii 30, 50 si in prezent ?

3. Ce reprezinta o marca ? care este patrimoniul ei ? Functionarea industriei de prêt-à-porter. Politica de licente. Care sunt oportunitatile si pericolele mondializarii ?

4. Tarile europene si avantajele lor in industria vestimentara

Franta - o traditie continua lasata de regalitate.

Italia – efectele benefice ale unei industrializari tarzii in sistemul productiei familiale. Belgia – designerii scolii de la Anvers.

5. Strategiile industriei de lux

Principalele grupuri. Achizitii, diversificari de portofoliu. Grupuri mono-marca. Declinarile si diversificarile marcii. Strategiile si portofoliile LVMH, PPR, Armani, Richemont, Gucci Group.

6. Luxul si aportul sau in societate. Strategii de imagine. Sectoare mai mult sau mai putin rentabile. Industria de lux in contextual recesiunii in Europa, Asia si America. Studiul detaliat al pietei asiatice.

Durata curs: 6 ateliere
Frecventa: saptaminal
Cost curs: 180 ron - adulti/135 ron - elevi, studenti
Loc desfasurare: Fundatie
Data: 17 martie, 18:30
inscrieri la: contact@victoriei.ro

Comenteaza pe Facebook
Icon_eye Nr.vizualizari: 793
iulia kacser

Adaugat in urma cu 4587 zile, 13 Mar. 2010

Adaugat de iulia.kacser

Star_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey
Evenimente Create: 5002

Alte Evenimente din Bucuresti
soft educational cursuri la distanta

Soft Educational, cursuri la distanta

Bucuresti, Bucuresti. 30 Sep 2022 - 12 Oct 2022
curs 3d studio max

Curs 3D Studio Max

Bucuresti, Bucuresti. 30 Sep 2022 - 12 Oct 2022
curs autocad lt

Curs Autocad LT

Bucuresti, Bucuresti. 30 Sep 2022 - 12 Oct 2022
curs profesional autocad 2d si 3d

Curs profesional Autocad 2D si 3D

Bucuresti, Bucuresti. 30 Sep 2022 - 12 Oct 2022
  • Ai ceva de zis?

    .