TOMMY HILFIGER VA GĂZDUI ÎN PREMIERĂ INSTAPIT ÎN CADRUL SHOWULUI
Bucuresti , Bucuresti.
Marţi 2 Februarie 2016 12:15
Categorii: Festivaluri
Pentru a sărbători fuziunea dintre social media şi fotografiile de fashion show, utilizatorii Instagram vor avea acces exclusiv la „InstaPit” - un Media Pit dedicat Instagram - în cadrul showului Hilfiger Collection Fall 2016. Hilfiger se va întoarce la Park Avenue Armory pentru showul său din 15 februarie.
Tommy Hilfiger deţinut de PVH Corp., va găzdui primul „InstaPit” pentru creatorii de conţinut Instagram în cadrul New York Fashion Week, la prezentarea showului Hilfiger Collection Fall 2016 ce va avea loc la Park Avenue Armory luni, 15 februarie la ora 18:00 (ora României). „InstaPit” aduce un modern twist la fotografiile NYFW, completand canalele tradiţionale de media şi creează un spaţiu exclusiv pentru utilizatorii Instagram, oferindu-le posibilitatea de a captura în premieră poze cu lookurile Hilfiger Collection Fall 2016. Conceptul încurajează această abordare digitală pentru fotografiile din cadrul showului şi duce mai departe viziunea brandului de a liberaliza experienţa din fashion show.
„În fiecare sezon încercăm să folosim tehnologia în moduri cât mai inovative pentru a transforma showul făcându-l accesibil pentru toată lumea - de la invitaţii din New York până la fanii din toată lumea ce ne pot vedea prin livestreaming sau pe social media” a spus Tommy Hilfiger. ”Instagram este un partener extraordinar pentru lumea fashion, iar pentru Fall 2016, noi vom ridica popularitatea acestei platforme incredibile şi vom influenţa întreaga industrie cu primul InstaPit la New York Fashion Week.”
Tommy Hilfiger are o istorie de lungă durată cu Instagram; în showul Hilfiger Collection Fall 2014, brandul a găzduit primul show „InstaMeet”, unde un grup de 20 de utilizatori locali Instagram au fost invitaţi să se alăture lui Tommy Hilfiger pe site în ziua showului pentru a reda ambianţa într-un mod unic.
„Conceptul „InstaPit” Fall 2016 îmbăţişează spiritul nostru de pionierat de a încălca regulile şi a inspira audienţa prin iniţiative unice digitale în cadrul showului nostru” a spus Avery Baker, Director de Marketing şi Brand al Tommy Hilfiger. „Reflectând atitudinea ce stă la baza brandului nostru, acest lucru va deschide şi mai mult accesul utilizatorilor de Instagram şi îi va invita să împărtăşească pozele realizate în timpul showului. Este o abordare contemporană, creativă şi relevantă pentru fotografia fashion.”
Inovaţiile digitale din showurile trecute Hilfiger Collection au inclus popularul „Twitter Halo” din showul Spring 2016, unde Gigi Hadid, Suki şi Immy Waterhouse, Behati Prinsloo, Joe Jonas şi Lizzy Jagger s-au înscris pentru a filma videoclipurile “Halo” 360 de grade ce au fost împărtăşite în timp real şi incluse în postările de Twitter Tommy Hilfiger. “Twitter Mirror” a fost lansat în cadrul showului Fall 2015, în timp ce “Vine 360 Booth” a generat postări din culise vizibile pentru lumea întreagă, din partea lui Kendall Jenner, Georgia May Jagger şi Alexa Chung.
Mai multe detalii despre întregul program digital fashion week al brandului Tommy Hilfiger vor fi anunţate în timpul săptămânii modei de la New York Fall 2016.
Tommy Hilfiger Digital
Tommy Hilfiger este fidel modului de creştere a brandului prin inovaţia tehnologiei digitale. Inspirat de spiritul antreprenorial, brandul a folosit iniţiative digitale în operaţiunile sale de a atinge noi consumatori, de a îmbunătăţi serviciile, a sprijini sustenabilitatea, de a participa la creşterea industriei modei și a împinge limitele de status quo. În 2015, Tommy Hilfiger a deschis primul showroom digital în Amsterdam şi în 2013 compania a deschis primul magazin de retail “digital flagship” în Düsseldorf, Germania. În acelaşi an, Hilfiger Denim a fost primul brand care a prezentat un stand complet digital la showul comercial Bread & Butter Berlin. În cadrul Săptămânii Modei de la New York, Tommy Hilfiger a dezvăluit în premieră digitalul Runway Newsroom, ce furnizează ştiri presei globale si acces imediat către toate informatiile cu legătură colaterală cu showurile.
Targul de carte Gaudeamus la Bucuresti - 2024
Bucuresti, Bucuresti. 16 Oct 2024 - 20 Oct 2024- Comentarii dupa (0)
- Poze & Video(0)
- Comentarii inainte (0)
- Participanti (0)
-
Ai ceva de zis?.Da-ti cu parerea