IMTO 2009, editia a II-a: Focus on online marketing
Iasi , Iasi.
Vineri 23 Octombrie 2009 12:00
Hotel Unirea
Categorii: Conferinte si Seminarii
* 23 - 24 octombrie * Hotel Unirea * organizator: Agentia interactiva Play The Balls
Multe dintre companiile romanesti aflate sub presiunea situatiei economice cauta sa integreze in strategia de marketing si promovare solutii care aduc rezultate concrete, masurabile. Internetul ofera instrumente si metode excelente pentru a comunica mai bine cu o audienta, pentru a comunica relevant si a te promova cu resurse optimizate.
11 specialisti vor transmite participantilor idei, studii de caz si solutii concrete pentru a folosi marketingul online ca avantaj competitiv in strategia de business.
La eveniment sint asteptati printre altii specialisti din domeniul comunicarii, marketeri, brand manageri, antreprenori, executivi, jurnalisti, consultanti, profesionisti din domeniul web, intr-un cadru care incurajeaza schimbul liber de informatii si dezvoltarea de relatii.
Plecind de la interesul crescut pentru informatia practica si transferul de experienta al vorbitorilor la editia precedenta, cit si dorinta de continua dezvoltare a organizatorilor, IMTO 2009 va aduce pe linga prima zi de conferinte, o zi dedicata exclusiv workshop-urilor cu teme precum online si offline marketing, SEO si SEM.
"Prognozata atentie asupra metodelor eficiente de comunicare si promovare online a intirziat sa apara si in realitate la inceputul acestui an. Dorim sa prezentam mediului de business potentialul excelent pe care il aduce marketingul online realizat inteligent. Ne asteptam atit la participanti din zona Moldovei dar si la nivelul intregii tari, tinind cont de formatul accesibil al IMTO 2009" - Ciprian Gavriliu, business developer PlayTheBalls
Vorbitori: Doru Panaitescu, Adrian Soare, Bogdana Butnar, Adriana Iordan, Claudiu Murariu, Madalin Matica, Alexandru Israil, Ciprian Stavar, Dorin Boerescu, Gabriel "Krumel" Curcudel, Adrian Monoranu.
Participantii vor primi solutii concrete, aplicabile imediat in activitatea de business, o imagine de ansamblu asupra marketingului online si acces la experienta si informatiile detinute de vorbitori.
Inregistrarea participantilor la IMTO 2009: Focus on Online Marketing se realizeaza pe http://www.imto.ro/, taxa pentru prima zi de participare fiind de 39 Euro pina pe 5 mai si 130 de euro pentru conferinte si workshop.
Parteneri de organizare pentru IMTO 2009: LECUPO (Liga Pentru Educatie, Cultura si Sport) , Hotel Unirea si Camera de Comert si Industrie Iasi.
Targul de carte Gaudeamus la Iasi - 2024
Iasi, Iasi. 18 Sep 2024 - 22 Sep 2024- Comentarii dupa (0)
- Poze & Video(0)
- Comentarii inainte (0)
- Participanti (0)
-
Ai ceva de zis?.Da-ti cu parerea