poze  factori de succes in managementul proiectelor de infrastructura

FACTORI DE SUCCES IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR DE INFRASTRUCTURA

Prahova , Sinaia. Vineri 29 Martie 2013 17:00 - Duminică 31 Martie 2013
Hotel Miraj

Categorii: Conferinte si Seminarii

Numar min/max participanti: 15/20

Proiect ContaPlus va invita la cursul "FACTORI DE SUCCES IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR DE INFRASTRUCTURA" organizat la Sinaia, Hotel Miraj. In urma evaluarii, se acorda CERTIFICAT DE ABSOLVIRE pentru ocupaţia Manager proiect cod COR 242101.

Training-ul este sustinut de catre Dna. VICTORIA HODINA Absolventa a doua cursuri postuniversitare: „Management instituţiilor publice” si „Managementul afacerilor internaţionale” (achizitii contracte de servicii/lucrări internaţionale, finanţări, asigurări, etc) Peste 12 ani experienta profesionala in managementul resurselor (financiare, umane, tehnice)Peste 8 ani lucrati intr-o companie prestatoare de servicii apa/canal/epurare (birou tehnic, birou proiecte externe, sef Unitate implementare proiect ISPA).5 ani lucrati in administratia publica centrala, Ministerul Fondurilor Europene – coordonare la nivel central a tuturor proiectelor finantate de Uniunea Europeana.

TEMATICA (fara a se limita la aceasta):

MODULUL l “Initiere in implementarea proiectelor care contin contracte de lucrari ce au la baza conditii contractuale FIDIC” se adreseaza atat persoanelor care nu au fost implicate in managementul proiectelor / managementul contractelor cu finantare internationala cat si celor care au facut parte din unitatile de implementare a proiectelor finantate din instrumente de preaderare dar nu au fost direct implicati in management de contract.
• aspecte din perioada de atribuire care pot conduce la aplicarea corectiilor financiare si desigur la nerealizarea indicatorilor de performanta aprobati prin deciziile de finantare.
• Prezentare tipuri contracte: furnizare, servicii, lucrari “
• Prezentare parti contractuale
• Relatia dintre Beneficiari , in calitate de autoritate contractanta, prestatorii de servicii’, antreprenori si autoritati intre parteneriat si confruntare
• Importanta activitatii de monitorizare a contractelor (stabilire indicatori si procedee de monitorizare)
• Generalitati cadrul contractual FIDIC
• Managementul supervizarii- atributii principale ale actorilor implicati
• Modificarea contractelor intre eligibilitate si corectii financiare
• Factori de success in proiectele de investitii
MODULUL 2 se adreseaza beneficiarilor si reprezentantilor firmelor de constructii implicate in executarea contractelor de lucrari din infrastructura de mediu si transport.
De asemenea se adreseaza PFA/IF/II care sunt implicate in executia acestor contracte de lucrari (proiectanti, diriginti de santier, asistenta tehnica din partea proiectantului, etc)
In cadrul acestui modul vor fi prezentate:
1. Prezentarea cadrului contractual FIDIC - generalitati
2. Prezentare FIDIC Rosu: particularitati, proiectare
3. Prezentare FIDIC Galben: particularitati, proiectare
4. Monitorizare contracte lucrari
5. Modificare contracte lucrari: ordine de variatie; acte aditionale
6. Procedura de supervizare
7. Atributii Autoritate contractanta
8. Atributii Antreprenor
9. Atributii Inginer
10. Dispute si mediere
MODULUL 3 “Implementarea (atribuirea, monitorizarea si modificarea) contractelor de servicii, furnizare si lucrari aferente proiectelor de investitii ” - se adreseaza tuturor beneficiarilor, prestatorilor de servicii sau antreprenorilor implicate in proiecte majore de investitii fie ca sunt finantate de Uniunea Europeana, de Institutii Financiare Internationale sau de la bugetul statului.
In cadrul acestui modul vor fi prezentate:
• aspecte din perioada de atribuire care pot conduce la aplicarea corectiilor financiare si desigur la nerealizarea indicatorilor de performanta aprobati prin deciziile de finantare.
• Importanta intocmirii corecte a Studiului de Fezabilitate, a Fisei de date a achizitiei si a caietelor de sarcini
• Relatia dintre Beneficiari , in calitate de autoritate contractanta, prestatorii de servicii’, antreprenori si autoritati intre parteneriat si confruntare
• Importanta activitatii de monitorizare a contractelor (stabilire indicatori si procedee de monitorizare).
• Modificarea contractelor intre eligibilitate si corectii financiare.
• Factori de success in proiectele de investitii

Taxa de instruire: 900 lei/participant.
Taxa include: suportul de curs si materiale auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break, taxa examen A.N.C (fost C.N.F.P.A.)
Taxa servicii turistice:* 700 lei/participant inclusiv TVA .
*Taxa include: cazare in regim double si pensiune completa.
*Opţional

Participarea la curs, se face in baza formularului de inscriere solicitat la telefon 0736 638 431 sau pe adresa de e-mail: doriana.cristea@proiect-contaplus.ro

Mai multe detalii: http://www.proiect-contaplus.ro/

Pret bilet: 900 Lei

Comenteaza pe Facebook
silvana

Adaugat in urma cu 2643 zile, 12 Mar. 2013

Adaugat de Silvana.O

Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey
Evenimente Create: 146

  • Ai ceva de zis?

    .