ACHIZIŢII PUBLICE ÎN ROMÂNIA - cele mai recente modificări
Bihor , Baile-Felix.
Vineri 13 Iunie 2014 16:00 - Duminică 15 Iunie 2014
Hotel International
Categorii: Conferinte si Seminarii , Alte Evenimente
Evenimentul se adresează reprezentanţilor autorităţilor publice centrale şi locale, specialiştilor din cadrul autorităţilor contractante, operatorilor economici, juriştilor specializaţi în achiziţii publice, personalului angajat în sistemul achiziţiilor publice şi este susţinut de experţi din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice şi experţi din cadrul Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
Seminarul îşi propune dezbaterea şi clarificarea celor mai importante aspecte referitoare la achiziţiile publice în contextul modificărilor legislative europene.
Subiecte abordate:
CELE MAI RECENTE MODIFICĂRI LEGISLATIVE
Impactul acestor modificări asupra derulării achiziţiilor publice în România
Regulamentul UE nr 1336/2013; Legea nr. 193/2013; Instrucţiunea nr 1/2013 a ANRMAP
Importanţa elaborării unor cerinţe de calificare restrictive
ACTORII INSTITUŢIONALI
ANRMAP; UCVAP; CNSC; AM (în cazul proiectelor finanţate din fonduri europene)
Instituţiile de judecată
AUTORITĂŢILE CONTRACTANTE
Entităţile juridice fără calitate de autoritate contractantă
TIPURILE DE CONTRACTE
Contractele de furnizare
Contractele de servicii
Contractele de lucrări
ESTIMAREA VALORII CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ/ ACORDULUI CADRU
Codul CPV sau obiectul contractului
Estimarea valorii contractului de achiziţie publică
Cheltuieli diverse şi neprevăzute
Circumstanţele imprevizibile şi aplicarea negocierii fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare (art 122, lit i şi art 252, lit j)
PROCEDURA DE ATRIBUIRE
Determinarea şi alegerea procedurii de atribuire
Privire specială asupra: licitaţiei, cererii de ofertă
ACHIZIŢIA DIRECTĂ
ETAPELE PROCESULUI DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ
Planificarea; elaborarea documentaţiei; anunţul/ invitaţia de participare; clarificări şi erate, şedinţa de deschidere a ofertelor
DOSARUL ACHIZIŢIEI PUBLICE
ÎNCHEIERE CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ/ ACORDULUI CADRU
DERULAREA/ EXECUTAREA CONTRACTULUI
FINALIZAREA CONTRACTULUI
MANAGEMENTUL RISCURILOR ÎN ACHIZIŢIILE PUBLICE
SOLUŢII LA PROBLEME ACTUALE ŞI VIITORUL SISTEMULUI DE ACHIZIŢII PUBLICE
Soluţii simplificate la: întocmirea, analiza şi evaluarea ofertelor
Familiarizarea cu prevederile şi spiritul noilor Directive europene şi transpunerea în legislaţia naţională vizând achiziţiile generale de bunuri, servicii şi lucrări, achiziţiile de utilităţi şi concesiunile
RISCURI, NEREGULI, CONFLICTUL DE INTERESE ŞI TRATAMENTUL LOR
Riscuri identificate în planificarea achiziţiilor publice în cadrul procedurii de atribuire şi în derularea contractelor de achiziţii publice
Răspunderea pentru corecţiile financiare aplicate în cadrul proiectelor cofinanţate din fonduri europene din cauza achiziţiilor publice derulate în mod defectuos
CONTESTAŢII, LITIGII ÎN MATERIA ACHIZIŢIILOR PUBLICE ŞI SOLUŢIONAREA LOR
Competenţa instituţiilor de judecată privind soluţionarea plângerilor împotriva deciziilor CNSC
Completarea argumentaţiei
Soluţionarea litigiilor
Analiza noilor infracţiuni contra patrimoniului prevăzute de Codul penal – deturnarea licitaţiilor publice
Evenimentul beneficiază de o politică de discount specială:
2 persoane - 10% discount/persoană
3 persoane - 15% discount/persoană
Discounturile se aplică la taxa de instruire şi sunt valabile dacă înscrierea şi plata se fac până la data de 06.06.2014. După această dată nu se mai aplică discounturile menţionate anterior.
Pentru înscrieri, vă rugăm să ne contactaţi la numerele de telefon 0244 575 342, 0244 575 344, 0736 619 767 sau pe adresa de e-mail perfectionare@okservice.ro
Mai multe detalii: http://www.okservice.ro/national/ro/fisa-achizitii-publice-in-romania-cele-mai-recente-modificari-legislative-280.html
Pret bilet: 900 Lei
Eveniment postat de organizator
- Comentarii dupa (0)
- Poze & Video(0)
- Comentarii inainte (0)
- Participanti (0)
-
Ai ceva de zis?.Da-ti cu parerea